Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню:
- Так як квіти відносяться до товарів, що швидко псуються, очевидно, що зберегти (їх) товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах;
- Дитячі м’які іграшки, продовольчі товари (цукерки, фрукти, торти) не підлягають обміну або поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172.
Незважаючи на те, що фактично вся продукція не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України – повернення, обміни і передоставки компанія робить з власної ініціативи, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.
- Скарга на замовлення може бути прийнята до розгляду, якщо вона подана протягом доби (24 години) з моменту виконання замовлення.
- Порядок взаємодії Компанії з Клієнтом у разі виникнення скарги:
2.1. Клієнт реєструє скаргу відправляючи її на daryakalyshskay@gmail.com. Анонімні скарги, з невірним номером замовлення, що містять ненормативну лексику, а також образливі вирази не розглядаються.
2.2. Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги протягом доби (24 години), після чого проводить внутрішнє розслідування ситуації протягом не більше, ніж 7 робочих днів з моменту отримання скарги. Після проведення розслідування, Компанія дає Клієнту аргументовану відповідь на його претензію.
2.3. Скарги на якість і свіжість повинні обов’язково містити фотографії. Фотографії, надіслані через добу (24 години) з моменту виконання замовлення не розглядаються.
2.4. Розгляд скарги може бути призупинено через використання ненормативної лексики, якщо не буде відповіді від Клієнта протягом 7 діб, відсутність або надання фотографії не в установлені терміни (якщо фотографія потрібна для розгляду скарги).
- Причини настання моменту повернення коштів.
3.1. Замовлення доставлене невчасно:
3.1.1. Компанія не дає ніяких гарантій, і знімає з себе відповідальність, щодо часу доставки. Час, вказаний Одержувачем під час дзвінка є більш пріоритетним.
3.1.2. Компанія не дає ніяких гарантій, і знімає з себе відповідальність, щодо часу доставки, в дні масового попиту на послуги (Міжнародний жіночий день, День святого Валентина – 7-9 березня і 13-15 лютого відповідно) – у ці дні всі замовлення доставляються на протязі дня.
3.2. Неякісний товар або відсутність всіх складових замовлення:
3.2.1. У разі, якщо в момент вручення замовлення Одержувачу, квіти були несвіжими – Клієнт має право на заміну доставленої квіткової композиції (тому що компанія не може контролювати умови зберігання квітів після їх вручення – скарга на якість може бути прийнята тільки протягом доби з моменту виконання замовлення). До скарги обов’язково повинні додаватися фотографії, за якими можливо визначити стан квітів в день отримання замовлення.
3.2.2. У разі якщо будь-яка інша складова, крім квітів, має не якісний вид – вона підлягає безкоштовній заміні.
3.2.3. У разі відсутності будь-якої складової в замовленні Компанія доставляє відсутню складову замовлення Одержувачу безкоштовно. Даний пункт не поширюється на безкоштовні послуги Компанії (записка не підлягає обміну або передоставці, навіть якщо кур’єр з будь-яких обставин її не вручив).
3.2.4. Квіткові композиції, які були змінені відповідно до політики заміни (Так як деякі квіти є сезонними, компанія RiN залишає за собою право зміни складу букета до 20% зі збереженням загального вигляду і вартості компонентів) вважаються виконаними належним чином.
3.3. Невиконання зобов’язань щодо сервісу:
3.3.1. Компанія не дає жодних гарантій щодо фотографії Одержувача з квітами або подарунками в момент їх вручення. Замовлення вважається виконаним коректно і повністю навіть якщо така фотографія не була зроблена (або зроблена в поганій якості).
3.3.2. Компанія не дає жодних гарантій щодо доставки смс і email повідомлень. Причини не доставки смс повідомлення можуть бути наступними: відмова оператора від прийому смс, переповнена пам’ять телефону Клієнта, невірно вказано номер телефону в формі замовлення і т.п. Причини не доставки email повідомлення можуть бути наступними: переповнена поштова скринька Клієнта, невірно вказано email адреса клієнта, наявність фільтрів не пропускають повідомлення і т.п.
- Порядок проведення повернення коштів:
4.1. Повернення коштів здійснюється в найближчий банківський день з моменту прийняття рішення про повернення коштів.
4.2. У разі, якщо повернення коштів проводиться шляхом повернення платежу з дебетової або кредитної карти (який був зроблений на сайті в автоматичному режимі, з використанням еквайрингових систем), кошти надходять на карту Клієнта протягом 10 банківських днів з моменту настання моменту повернення.
4.3. У разі якщо Компанія зробила повернення по помилковим платіжними реквізитами, які надані Клієнтом – повернення вважається проведеним за наявності фактів або документів, що підтверджують повернення Компанією саме за реквізитами, наданими Клієнтом.
- Сторони звільняються від зобов’язань за даною Угодою внаслідок виникнення форс-мажорних обставин.